}

Assalamualaikum dan salam sejahtera.






Okey. Setelah sekian lama aku dah tak update blog nih sekarang aku kembali. InsyaAllah, kalau ada masa maka terupdate la blog nih. Blog ni bukan 1 ke 2 bulan terbengkalai. Tapi 2 tahun lebih. HAHAHA

Selepas habis SPM tahun 2012, maka di situ lah terhenti karya di blog aku nih ^^ Bukan tak minat nak menulis lagi tapi masa sangat sangat cemburui aku. ;p Btw, after SPM i got PLKN and after that aku continue study di Matrik. Nak tahu matrik apa sila ke instagram aku. ;p

Setelah setahun berpenat lelah macam orang gila. Akhirnya aku habiskan matrik aku dengan jayanya ^^ sekarang tengah tunggu result. Taknak kerja! aku nak spend masa aku di rumah saja. Taknak ambik lesen! sebab... okbye ;p



pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

0 hadiah bintang dari korang.:

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru