}

sekarang sudah malam,eh bukan pagi kot (3.18 pagi) . aku tak boleh nak tidur . why hah? dah la esok kena bangun awal , adeehh , tension la aku kalau selalu macam nei . Al maklumlah dah habis exam . mata pun jadi segar tetiba . dulu before exam dia tak pulak buat hal nak tidur lambat , asyik nak tidur awal ja . sebelum pukul 12 kena wajib tidur , kalau tak esok mesti aku yang tertidur dalam kelas . susah-susah .

 "walaupun tak hensem mana. tapi i minat sangat kat u ."

ok , malam nei aku hanya ditemani bintang dan bulan sahaja . sengal ! . mata nei selalu buat hal . bila aku nak kena bagun awal ja , mesti dia hasut mata suruh tidur lambat . cis , tak guna mata, nasib baik kau cantek . haha. oh ya , sekarang nei ramai dah berkunjung ke rumah aku. eh , dalam erti kata lain , stay kat rumah aku . Al maklum la esok mak & abah aku dah nak berangkat ke kota mekah . aku sedih? oh mesti la tidak . aku cuma akan sedih bila orang tanya aku " hani, sedih tak kena tinggal? " . aku rasa cm nak sepak ja orang yang tanya tuh. aku tak boleh blah la dengan ayat tuh. tetiba hati , jiwa , mental , otak , akan sebak je.

tak sedih . tak sedih .

ok . tutup bab - bab sedih- sedih nei. kita buka bab hepi - hepi pulak . meh nak bagi pendapat sikit tentang bola kelantan vs negeri 9 . tak sangka aku kedah kelantan boleh menang . aku dah agak dah diaorang akan menang . aceceh . menipu pandai .  sekali sekala tak salah . tapi tadi masa aku keluar bilik nak gi tengah tengok tv . aku dah suspen dah mesti aku tak leh sokong kelantan nei . sebabnya abang ipar aku orang negori 9 . dah la dia orang sokong negeri 9 . aku tak kisah . sekaaali dia heret abah aku suruh join dia . tak puas hati . tak puas hati . so, aku sebagai seorang anak dan adik yang baik budi peketinya , sopan-santuh , murah hati (nak muntah aku type nei) dengan terpaksanya aku menyokong NEREGI 9 . cis! curang!

photo by Joe 

walaupun aku tak pergi , tapi aku berbangga sebab aku punya tv nak tonton. ceh . melalut ja banyak .


p/s : hope tahun depan rezeki kedah pulak , hekhekhek :)




pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

0 hadiah bintang dari korang.:

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru