}

Lumrah kehidupan manusia. Tidak boleh lari dari penipuan. Bohong kalau aku katakan manusia tak pernah menipu. Sebesar mana pun penipuan, kalau dah namanya tipu. Tipu jugakan ? a’aaa..

Sesetengah manusia menipu untuk menutup kesalahan dirinya sendiri. Takut diri disalahkan, terpaksa menipu untuk selamatkan diri sendiri. Tiada istilah ''tak pe, aku menipu sunat tadi''. Kau belajar mana ? Luku kepala kau kang. XD

[ Focus pada tulisan merah ]

Menipu. Boleh jadi baik dan buruk. Tak kisah la, manusia tu menipu untuk tujuan yang baik atau salah. Bagi aku, kalau manusia menipu, kira menipu untuk keburukkan. Kenapa? Entah. Apapun, menipu tetap dipanggil DOSA. Tak tahu dosa ? =.='

Arrrrggh. Aku jugak menipu. Kau jugak menipu. Dia juga menipu. Kamu juga menipu. Sesiapa pun yang masih bergelar manusia yang bernyawa tak mampu lari dari penipuan. Jadi, Penipu sahabat baik kita. (err..betul ke ?)

[Kekasih tercinta- Kurosagi ]

Lebih parah kalau manusia menipu, penipuan kau tu terbongkar depan mangsa penipu. Mampos la kau. Ah, sudah.sudah. Ini hanya pendapat aku sahaja. Hanya budak hingusan yang sekadar memerhati dah membuat andaian. Maaf kalau salah.

Jom join aku tengok cerita ni. [ Kurosagi ] jom jom !

pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

2 hadiah bintang dari korang.:

aleen aiden said...

heh~ ape pon alasan menipu,jgn nak praktikkan sgt.bedose!hu3

Bintang Biru. said...

@aleen aidenye, betul2.

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru