}

Cerita dah basi. Tapi nak cerita jugak. Hari rabu(16/11/11) yang lepas lepas punya cerita. Tapi sekarang baru nak cerita. Kehkehkhe. ;p

Semua student masa tu berpusu-pusu pergi sekolah nak duit RM100 yang PM bagi tu, tapi aku berpusu-pusu nak pergi langkawi. PHHUUUIH. Ponteng je kerja. T____T



Aku naik feri rasa nak pengsan je. *first time nak feri* Last naik feri masa umur 6 tahun. -.- Sumpah takut gila. Rasa nak terjun terus dalam air. ;p Tapi tapi tapi, sempat lagi bergambar walaupun kaki terketar-ketar.

Lepas sampai je, rasa nak nangis. Motif? Berjaya berlabuh dengan jaya. *merapu !* ;p HAHA Lepas ambik kereta sewa terus chow pergi homestay. Cunnnnnn gila homestay tu ! Macam rumah aku je -.-Semakin besar rumah tu, semakin seram aku tengok. *ayat budak penakut* :p

Lepas solat, kami (aku, abang azim, kak hana, kak baya [kwn kak aku]) nak pergi cable car. Tapi dah lewat, so kami pergi jalan2 sekitar Langkawi. Ambik angin katakan. :p


Jalan-jalan di tepi pantai ! kau hade? Takde kan.. :p *kejams* ;p

[ Kak hana, kak baya(kwn kak aku), and me <3 ] :p

[ Poyo -.- ]

[ Mengenang nasibku yang tak seberapa ini. *fuh, jiwang siot aku* ] HAHA. XD

Esoknya, kami decided nak pergi jalan-jalan di pulau dulu. Ngee~ *excited* XD

[Naik bot bersama Bf tercintaaaa <3 *gedik*] #Tiputipu

 [ Sis and me <3 ]

[ Burung Helang yang cuba mengorat aku. eh? *gatai* XD ]

[ ahhhh ! gemoooookkk! Tidddaaakkkk!! *nangiss kuat-kuat* ] ;’(

[ Bf i sedang berendam dalam air. Macam badak sumbu. Comel je <3 *ayat gatai nak mampos* -.- ]

[ Bf ajak i jalan-jalan tepi pandaaaaai <3 . #sweeeeeeetjedia ]

Bila ombak datang. Bbooowww. Aku, kak hana and kak baya mesti jerit “wwoooww”. Then, Bf dengan kawan dia pandang belakang sambil ketawa. *pengsan* Comel je dia ketawa *pphuuuih* XD Pastu aku nampak dia upah kawan dia tangkap suruh tangkap gambar aku. hah! KANTOI ! <3 *Gedikkk*

[ Baju putih sambil pegang kamera sentiasa melindungi diri ku <3 *wake up hani, jangan gedik sangat* ] :p

[ Biarlah kenangan kita tersimpan di sini (tunjuk hati) sayang ] :D

Drama Sebabak :
“Cepat la, nak tangkap gambar korang berdua ni” abangku bersuara
“isk tak payah la” aku menolak
Dia dari tadi asyik senyum je. Dah la comel senyum. Tergoda kang. #gatai. :p
“ala, malu-malu pulak, Cepat la Hani.” Kak hana pulak menyampuk.
‘Taknak taknak’ tapi abang aku tangkap jugak. TARA. Jadi la macam ni.

[ Aku belum bersedia. Dia pulak buat senyuman tak ikhlas. T______T ]

Pujuk punya pujuk. #okfine. Terpaksa la aku mengalah. Ngeee. Suka suka. Eeehhh? Suka pulak. *paannnngg* #HAHAHA. TAAARRRAAAA!


Sweet je gambo ni. Dah post kat wall fb. Nak buat profile gambar pulak lepas ni. Kih kihkih *gatai nak mampos*

[ Masa ni muka aku pucat nak mampos. Tapi bila abg aku cakap nak bergambar terus segar-bugar. Semangat je kalau nak bergambar =.= ]

[ Nasib baik tak snap masa aku angkat kaki nak menghalau rabit2 tu. ‘Jinak tapi MENAKUTKAN’ ]

[ kak aku main mata ker? Kehkehkeh *pangg* ]

Oke. Next?

Errk. Dah habis gambar.. -,-

Masa pergi beras terbakar lupa nak tangkap gambar. Ciss betul. =.= Ingat kan tangkap. Takde pulak. Sibok memilih baju ‘ I <3 LANGKAWI’ tapi yang dapat ‘ I <3 Penang’ errk,, -.-


Pengajarannya, jangan beli baju negeri lain selagi tak beli baju negeri sendiri. xD

pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

1 hadiah bintang dari korang.:

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

SINGGAH BLOGWALKING ..ADA CERPEN SEDIH DI BLOG ACU... ------> http://teyhasahaje.blogspot.com/2011/12/cerpen-monolog-jangan-lupa-namaku.html SANGAT2 MEMERLUKAN KOMEN AWAK YG MEMBINA ~ DTG TAW ..NANTY ACU DTG BALIK BLOG AWK..TENKS :)

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru