}

Dulu suatu ketika dulu aku penah tulis tentang kalau bukan salah kita mengapa perlu minta maaf. Sekarang hati, jiwa dan raga aku terdetik untuk tulis tentang ini pulak. “salah aku, aku minta maaf”

Manusia, kalau salah diri sendiri sila minta maaf. Dalam kes ini, memang tak ada apa lagi yang perlu perbesarkan kecuali si pemaaf tak nak maafkan manusia itu. Mesti ada sebabnya. Tapi apa ? Sila cari puncannya sendiri. Terima Kasih.

[ I’m sorry if I make you bla bla bla ]

Kalau aku salah pada manusia yang lain pun aku minta maaf. (ye ke ni ? tak caya. Tak caya ) Ye. Betul dan sangat betul. Aku minta maaf sangat-sangat. Aku tahu, kata-kata dari percakapan aku serta tulisan membuat ada manusia yang tersentap. Maaf.

Tiada niat ku untuk membuat sedemikian. Percayalah. Aku manusia biasa yang ada kelemahan yang nyata. Jadi, sila bagi tahu aku secara terbuka kalau aku buat salah kerana aku adalah manusia yang sengal dengan alam sekeliling. Maaf sekali lagi.

[ awak boleh bunuh saya kalau awak mahu ]

Manusia. Berjuta aku pohon maaf pada sesiapa pun yang terasa dengan perbuatan aku. (sambil hentuk-hentuk kepala pada dinding)Aku memang bodoh ! SILA LEMPANG DAN TENDANG AKU LAJU-LAJU ! Janji lepas ni tiada lagi persengketaan. Maaf maaf kali ke-3 kali. =.=’’

Agak-agak,aku memang manusia yang dilahirkan untuk menyakitkan hati orang agaknnya. Ataupun aku memang dilahirkan dengan manusia-manusia yang cepat terasa. Confuse dengan situasi sekarang. Biar aku kaji diri aku untuk seketika. :)
pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

7 hadiah bintang dari korang.:

Nadhirah-chan said...

ni apa kes tacink2 ni ??? meh aku nak sepuk sape yang buat hang macam ni !!

p/s : baru sempat blogwalking harini , grr geram =='

.Bintang Biru. said...

@Nadhirah-chan spe buat macam ni ? insan yang bernama manusia. hehehehe. lalala,-.-''

ahsfantasy24 said...

alamak2..
knal no1 ngn no4 ja..
huhuhu~

Ina said...

gud luck with the contest dear

.Bintang Biru. said...

@ahsfantasy24 tak apa, boleh cuba. ^^

.Bintang Biru. said...

@Ina thanks dear, :)

Anonymous said...

awal yang baik

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru