}

 Hari-hari yang mendatang membuatkan aku kalah dengan kesabaran sendiri. Hanya dengan sabar manusia mampu tenangkan aku. Ahh ! manusia juga sama seperti aku. Menangis sekarang bukan peneman aku. Tapi mungkin akan datang dan menjadi isi dan kuku aku. Manusia memang konflik.

“Kau tahu, menunggu dia seperti menunggu sesuatu yang tak mungkin

“Aku tahu. Terima kasih ingatkan aku. Jasamu dikenang.”

Kau ingat senang nak lepaskan sesuatu yang telah aku genggam selama 4 TAHUN ? Kau tahu dia seolah-olah ada sesuatu yang tak mungkin akan mati dalam hati aku ? Kau tahu dia seolah-olah darah yang mengalir dalam tubuh aku ?

kau tahu ?

tak tahu ?

sila diam.

 
[ diam sehingga di beritahu ]

Jangan risau kawan. Yang akan kecewa nanti aku. Yang akan merana nanti aku. Bukan kamu. Kamu jangan risau ya ? aku bukan manusia yang lemah pada kaum adam. Kaum adam hanya insan seperti boneka aku. eh ? HAHAHAHKK

Kawan, suatu hari aku akan lepaskan dia. Bila aku lepaskan dia, kau jangan lupa cari pengganti untuk aku tahu ? aku tak nak nanti bercinta dengan kucing. Kucing-kucing kat rumah aku dah mula mengorat aku dah ni. Kang aku tergoda, gawat dunia nanti. :P

[ kucing itu comel. Aku cari yang macho. HAHAHA. XD ]

Bila tiba masanya, aku akan lepaskannya. Biar dia bahagia bersama yang tersayang. Biar aku merana ? OH bagus sekali (sambil tepuk tangan kuat-kuat)
pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

6 hadiah bintang dari korang.:

Nobita Sensei said...

bunga bukan sekuntum, buaya bukan seekor.

.Bintang Biru. said...

@Nobita Sensei Konfius dengan kata-kata tu. :)

isyah said...

erm..hai bintang biru..adakah awak rasa perasaan itu akan kekal?? tidakkah awak rasa awak akan jumpa banyak lagi di luar sana..dunia nie luas kalau diteroka..umpama kata 'pakcik' malaysia ada kurang lebih 30 juta tau ribu orang...tak luak manapun kalau awak cari yang lain..mungkin awak dengan sidia tiada jodoh atau si dia bukan lelaki yang baik untuk awak..bukankah maksudnya sama dengan tiada jodoh??..
relax..lupa dan lepaskan..andai dia kembali..dia untuk awak..tetapi jika sebaliknya..pasrah sahaja..

Bintang Biru. said...

@isyahcakap la apa saja, hati saya tak kan pernah berubah. hanya Allah saja yang mampu merubahkan perasan ini. :)

Nur Isyah Afie said...

r u sure hati anda tidak akan pernah berubah..kalau hanya Allah saja yang mampu merubah perasaan anda maknanya hati anda boleh berubah..anyway..just go with the flow..enjoy ur life..jangankan disebabkan sidia..andai rasa seolaholah terkonkong..ok..just abaikan comment ini jika andai terasa menusuk hatikalbu anda..remember..enjoy ur life before its starts melting just like icecream!!

Bintang Biru. said...

@Nur Isyah Afie tak paham sangat, ckp berbelit2. btw, thanks. :)

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru