}

Entry sebelum ni [disini] aku dah cakap kan? jangan buat-buat lupa. Cerita yang gosip sampai masuk newspaper tu, lalalalala~ HAHAHHAHHA !

semua sebelum baca ini sila datangkan mood jeleous anda. wakakhkahkahaha ! (gelak bangga )

 [ eh eh, bakal jadi bf aku ni, lalalalalala~ ]

[ ala, comot comey comut =.='' ]

[ eh kamu, bangun la ! nak main kejar-kejar ni ! =.='' ]

[ Oh sayang ! kamu sangat comel ! ]

[ serius kau cOmel. Ni buat aku jelous ni ! ]

Saja letak gambar besar-besar sikit dari yang biasa. Tak payah sudahkan manusiakan sekalian, wakakahkahkahkahk! (aku gelak buat kali ke 3 HAHAHA, eh? eh? 4 dah, XP =.='' )
  p/s : Muhammad Irfan. Acu sayang kamu. Tetiba rasa nak anak. T.T


pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

8 hadiah bintang dari korang.:

Nadhirah-chan said...

astaghfirullahhalazim , taubat la hani . underage lagi . takleh ada anak ! lalala~

p/s : comel sih ^^

MAKCEK bukan NENEK said...

aaaaaaaaaa comel comel !.
baby sgt comel nak jugak nak jugak.
okay terlebey excited . haha

AKTIVITI TERLARANG ANDA

queen sofya. said...

sape nie hani ?
adikk ker ? HEE XD

Mystery Lady said...

cute doe !

haha, what rasa nak anak ??
huhh. p kawen sana nuhh

Nurul Hani said...

@Nadhirah-chan Tak kira, NAK ANAK JUGAK ! :PPP

Nurul Hani said...

@MAKCEK bukan NENEK Jom kawen jom. boleh dapat anak cepat sikit. ahahhak. :P

Nurul Hani said...

@queen sofya. Sofya, heheh. anak buah. hehheeee, comelkan. Macam acu dya, LOL

Nurul Hani said...

@Mystery Lady Nak kawin dngan Mr. KAAL. suruh dya datang lamar aku cepat2 ! LOL

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru