}

Jalan-jalan cari makan ? Best giler cerita tu. Bila la penerbit cerita tu nak ajak aku jadi pengacara JJCM. Wakahkahahkah ! OK, cukup cukup. Aku nak cerita aku jalan dengan kawan pergi main bowling dan terjadi perkara yang memalukan dan sangat malu. Termalu la senang. :P

[ Cun gila bola bowling tu ]


[ perempuaan ni takda kerja ke ? =.-'' ]


[ eh? eh? tersesat. :P ]


 [ baget macam pemain hebat la. Padahal hampeh. ]

Jap. Kejap ! Nak ambik feel malu ni. Gila la. Macam mana bola bowling yang aku pegang tu boleh jatuh ke belakang ? =.=' cakap jap kat aku kenapa boleh jadi macam tu ! MALU SAMPAI MATI. eh? boleh ke malu sampai mati ni? -.-'

Nasib baik takda orang rakam saat-saat yang paling malu. T.T tetiba rasa macam nak lempang diri aku laju-laju. T.T . kebetulan masa tu ada budak lelaki sebelah kita org. MAKK AAIII, MALU AKU !

"ala, cepat kutip. Normal la tu kalau bola jatuh" ada seorg abg kat situ tegur.

Boleh aku bagi kau hadiah sbb cover aku punya malu ? ggrrr *sambil ketuk-ketuk kepala kat dinding* Lepas ni taknak main bowling dah ! Trauma ! Fobia !

[ Jangan ambil gambar aku. Malu belum reda ni ]


[ Sedang Focus merobek sesuatu ]


[ apa tu ? apa tu ? ]


[ Untuk Si dia yang tercinta, Hohoho ]


p/s : Minggu depan nak main bowling lagi, =.=' ada sesiapa nak join ?


pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

2 hadiah bintang dari korang.:

fRaMe+LenSeS said...

beshnyaa.. Time Nadh sekolah dulu. tiap2 minggu.. la ni nak p tadak kawan.. huu

Bintang Biru. said...

@fRaMe LenSeS ala2. jom2 kita pergi bersama sama. HAHAHAHAHA

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru