}

Macam korang nampak pada tajuk tak payah aku tulis banyak-banyak lagi. sekarang nei di media-media massa , surat khabar , majalah-majalah , dan lain- lain mesti di gemparkan dengan banjir . Aku sebagai blogger yang rajin dan berdedikasi pergi kesana untuk tangkap gambar dan siarkan didalam blog nei . ok, aku tipu . aku ambil gambar aku dari kawan aku , izzah .

air semakin mengedik meningkat.

nei dekat pekan Alor Setar, tempat aku lepak-lepak dengan bf kawan and kakak aku . Tapi itu semua kisah dulu , 5 or 6 years ago. Sekarang hanya jadi kenangan bagi aku .

wah~! air la =.=' ada swimming pool !


boleh nampak tak? taman tu dah ditengelami air banjir.


sawah padi bertukar ke 'sawah laut'

korang : eh, laut la~! *bangga dapat tengok laut*
aku : pala otak kamu, tu sawah padi yang telah ditengelami air
korang : errrr, *blur*


aku : hai ~! jangan main air hujan tau. kotor air tu.
pak cik baju merah & putih : ok adik masin manis..


lorong yang telah dipenuhi air. ;(


kecian rumah nei.. dah hampir paras... paras.... parasss....
ok, next picture please~!


air semakin gedik , galak , gegeh meningkat. focus pada papan tanda k..


aku : wey, kesian kat rumah tu
rumah : kesian kat aku an ? 
aku : eh rumah! hang bOleh cakap?
rumah : a'aa, sejak-sejak banjir nei, mulut aku terbuka, thats why boleh cakap nei.
aku : ohh, *blur*


err? laut lagi ke? atau paya? atau sawah padi ? 
aku pun tak tau sebenarnya. hehehe


sila focus pada : pokok ! sudah? then water , sudah? then korang ada nampak kat situ ada macam lock kereta kan? korang cuba bayangkan yang air meningkat pada paras itu!!
OMG ! OMG ! OMG !




next !











next !





want more picture? klik di sini .

sama-sama kita doakan kesihatan diaorang . huh, sedih juga aku dengar banjir nei . aku pun ada rumah kat Alor Setar . Eh! bukan rumah aku , rumah family aku . Aku mana mampu lagi nak beli rumah lagi, hehhehehe~ . aku ada juga sms kawan aku, takut- takut rumah diaorang kena banjir ke , tapi Alhamdulilah la, semuanya ok~ ^^ . 


p/s : harap sangat banjir nei cepat suruh ;)




pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

0 hadiah bintang dari korang.:

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru