}

(klik gambar untuk join)

Aku suka sangat baca blog ini :

Aku suka blog ni sebab blog ni santai gila. Kadang-kadang baca blog ni sampai boleh pecah perut kot. Dan paling aku respek gila, blog ni pernah masuk majalah remaja tau, (jangan main-main).
Ok, blog ni aku suka sebab Mr.k suka kutuk kutuk perempuan kaw-kaw punya la, sampai aku pun terasa yang amat mendalam. Tapi,lagi kutuk lagi aku suka nak baca. XP

Aku sangat suka suka suka sangat blog ni. Blog ini seolah olah aku sedang baca novel yang tidak akan habis. Dan lagi satu yang telah membuat aku terpukau adalah pada setiap gambarnya. hehehe, :P

Blog ini, pelik tapi seronok. Banyak maksud tersurat dan tersirat. Blog ini banyak mendorong ilmu agama sikit, eh banyak kot. hehehe  :)

HAHAHA, blog ini entah papew la, yang pasti penulis blog ni hensem kot. HAHA, ok tak pun. tapi suka sangat dengan penulisan dia, bakal cikgu tu, hehehe XP

saya mengetahui segment ini dari blog ben ashaari. 





pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

18 hadiah bintang dari korang.:

LORD ZARA 札拉 said...

weee..
terima kasih~
ku satu2nya blog perempuan~
yg 4 lagi tu hebat2~ dan ku minat gak~

..hizamirahim.. said...

wah.
siriyes ?
adeh.
T.T
mcm mana boleh termasuk pulak.
aha.
thanks a lot !!!

Lelaki Ini said...

wah
tahniah pd mereka!!!

Nisa Ferreira said...

congrates :P
and btw, i'm on ur 7th list...hehe
my lucky number :D

sofi said...

tahniah

Hasrol Nizam said...

mereka2 ini memang best :D

Hanis MY said...

wahh menarik semua list2 tu..will cekidaut... salam kenal...

rizaros said...

salam pkenalan.. jenguk2 my blog and
kalau berminat be my follower ye at
rizaros.blogspot.com..
TQ... :)

Nurul Hani said...

@ZARA : special x awak sorang popuan, hehehe

Nurul Hani said...

@ Hizami : wah,cuba tampar muka, mna taw tengah mimpi skrng, XP

Nurul Hani said...

@lelaki Ini, Nisa Ferreira, Sofi : mereka memng hebat, :) hehe..

Nurul Hani said...

@Hasnol nizam : mereka sangt- saNGat hebat. :)

Nurul Hani said...

@hanis MY : cepat- cepat cekidaut, :P

Nurul Hani said...

@rizaros : ok2, thanks visit my belog.

Cik Gallus Gallus said...

akan saya terjah blog lain ;D

Nurul Hani said...

@Cik Gallus Gallus cepat cepat terjah, :D

hudahazwani said...

salam...hai..huda jalan2 terjah kat sini....nice la blog....huda follow blog yer...


http://hudahazwani.blogspot.com/

Nurul Hani said...

@hudahazwani tima kasih huda, :)

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru