}

hilang bukan bermakna mati.


Aku menghilangkan diri bukan bermakna aku lupa akan dirimu . Tapi aku ingin menguji betapa kuatkah rinduku saat kehilanganmu . Aku ingin bersedia disaat nanti aku cuba lepaskan dirimu.

Aku menghilangkan diri bukan bermakna aku hilang serta merta . Tapi aku sentiasa dan selalu berdoa akan jodoh kita berkekalan. :)

Aku menghilangkan diri bukan bermakna aku hilang dan lenyap dari dunia mu . Tapi aku ingin menguji dirimu , adakah kau sedar akan kehilangan ku ?


Sebenarnya...


Aku menghilangkan diri kerana diri kerana aku ingin melihat sama ada dirimu masih menyayangi diriku disaat dirimu ada orang baru ?


p/s : perrhhhgg! power gila kot, HAHAH, malam ni agak terlebih jiwang. hahahaha. XD
pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

0 hadiah bintang dari korang.:

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru