}

SSSSSHHHUUUUU!!! PERGI JAUH! JANGAN DATANG LAGI !


(telan air liur cepat cepat)
 menanti penuh debaran.

Tipu la kalau aku cakap aku tak takut. Memang la takut. Tapi aku mintak tolong ja sikit. Tolong cool wahai pelajar-pelajar tingkatan 3 sekalian. Jangan la gelabah tak tentu pasal (aura gelabah korang dah terkena pada aku). XD

Baiklah, kita tinggal dulu seketika tentang bab ini. Makin lama aku cerita, hati aku pulak yang gelabah. Apa pun tawan-tawan, ingat Tuhan tau. Hanya Dia sahaja yang dapat membantu kita.

Kita rehat sebentar dengan iklan budak comel ni. (dasar tak tau malu, puji diri sendiri!)

Picture : Lepak-lepak bersama geng .

 ( kali ni, aku kutuk diri aku. )


baju pink : Si Cantik.
baju putih : Si Hudoh! :(


kalau berkenan yang baju hitam tu, aku boleh bagi. free je. AHAHA XD


no comment.


ada bakat nak jadi ibu bear ni. ahaha. XD


Tak boleh nak beli. Pegang pun jadi la. Ada sesiapa baik hati nak belikan? :D


Comelnya...bluehippo tu.

aku : hissh ! jangan pegang anjing tu. Nanti kena samak.
kawan : (ketawa kuat-kuat)


Sangat suka picture ini. "i'm a blue star!"


Baiklah. iklan sudah habis. Jadi esok aku bakal ambil result. Doakan aku berjaya. Tetiba rasa semangat nak pergi ambil result. Hahaha. (tak lawak). 

Oh ya. Mungkin aku takkan update blog nanti selepas ambil result. Bagi aku menangis puas puas dulu. Then baru balik ke dunia maya ni. Jadi mau tahu result aku berapa? Nantikannya post akan datang..... jeng, jeng jeng! (hahaha)

pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

0 hadiah bintang dari korang.:

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru