}

Tanah air bukan bermaksud tanah dibawah air,
Atau bermaksud air dibawah tanah,
Tapi membawa maksud negara asal kita.

 

Wah, Malaysia is the best country. So, kalau sesiapa yang ingin memilih tempat perlancongan, sila datanglah ke Malaysia. (err, bukankah anda sekarang berada di Malaysia?  Oh ! forget it. )

"Selamat kembali ke tanah air setelah 45hari menetap di tanah suci" itu kata-kata yang mampu aku ungkapkan disaat melihat abah dan mak aku di airport tempoh hari. Kata-kata hari terbuku di dalam hati. Tak mampu aku ungkap dimulut, malu. (aceceh! ngada-ngada!)

Pagi-pagi sudah terpaksa bangun awal jam 5.30 pagi. Biasa bagi korang. Susah sekali bagi aku. Sekadar sarung apa apa yang patut then lepas solat subuh baru aku , kakak sama abang bertolak menuju satu destinasi. Airport Bayan Lepas, Pulau Pinang, Malaysia. AHAHAk XD

Majlis sambut abah dan mak hanya dibuat ala kadar sahaja. Dan dan dan aku suka jadi penyibok malah bukan untuk tolong. Kadang-kadang mood tengah rajin, jangan suruh automatik badan bergerak sendiri. heheh, XP

Thank god. Abah dan mak selamat pergi dan selamat kembali.
pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

0 hadiah bintang dari korang.:

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru