}

Hentak hentak kaki sambil menangis. Gila. Macam budak budak dahagakan susu. Macam tulah juga aku. Aku nak minum milo. Adeh, tetiba aku rasa macam aku dah terlalu ketagih minuman koko yang diberi nama milo. Sedap nama milo tu. Macam nama kucing. =.="

MILO~  i need u everyday!!

Milo sedap tau. (nak promot produk ni jap ). Bagi aku minuman koko yang diberi nama milo ni, nama ala ala kucing jiran aku dulu. Eh? Berapa kali gua mahu ulang ya? Gila. Sudah. Cukup hani, cukup membebel benda yang karut karut ni. Baik ! (memek muka yang serius)

Satu hari rasanya aku boleh habiskan 4 atau 5 tin milo. Tu kira ada halangan, kalau tak da halangan boleh habiskan dalam 10 tin / kotak / gelas / jug ? . OK, itu sangat sangat mustahil. Kalau ada pertandingan minum paling milo paling banyak sehari aku rasa aku boleh menang (bangga diri). HAKHAHAHA!




Eh ? ini bukan entry tentang dadah tau. Ini entry tentang milo.(sudah tulis dah sampai setengah, baru nak cakap. PANG MAW ?). milo? sedap nama tu. Boleh tak aku nak jadikan nama anak aku nanti ? (memek muka yang pelik dan aneh)

Sehari tak dapat minum MILO rasa nak gila. Kalau dua hari ? jangan tanya, setakat ni belum aku cuba. Kalau nak suruh aku cuba. Mungkin aku akan…… (berfikir). Tak dapat milo memberontak sambil hentak kaki.

"NAK MILO PLEASE!"

Eh eh eh? Milo selalu buat badan aku cerdas + cergas (itu pun nak cakap ke? -.-" suka suki sama hati aku la) . Dengan tuition, kokurikulum, study, homework dan banyak banyak kerja lagi. Bila aku ada milo. AKU RASA BAHAGIA.

yumm yummm. nak ngorat boleh ? -.-"

Untuk dapat lebih lanjut lagi tentang milo, boleh klik sini. (KLIK HERE)

Korang sudah tahu tentang minum ketagihan aku sekarang. Lepas ni, hadiahkan aku air milo k. Eh? Diaorang ada letak dadah dalam milo tu tak ? kenapa menyebabkan aku ketagih sangat ni ?. (ketawa sambil belai belai tin milo).
pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

2 hadiah bintang dari korang.:

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru