}

Pertama sekali , terima kasih berbanyak kepada masalah yang datang. (terima kasih tak ikhlas) selamat datang ke pada ‘masalah’ yang macam sampah ke dunia aku. Ok cukup. Kang tak pasal pasal kena maki ngan aku.

[ Baiklah, percaya hanya Allah dapat membantu.]

Mulut Kata Mahu, Hati TAK RELA :

Pening. Menyampah. Tak suka. Benci. Meluat. Hate. Errr. Dan apa yang menunjukkan tak suka. Science stream is better than account. I know that. And I admit that but I H.A.T.E science. So sudah tentu tak mahu. Tapi ! mulut cakap nak! Aku nak ! aku nak sangat sangat ! macam mana tu?

Ya, memang mulut kata mahu, nak sesangat. Tapi relakah hati ? jangan terlalu fikirkan kata mulut, nanti mulut berbohong macam mana? Tapi tak boleh ikutkan  hati nanti kang binasa jadinya. So? Ikut kata mulut hati sakit, ikut kata hati mulut merajuk ?


[ sayang, saye nak mintak pandangan awak boleh ? ]

Mari, aku perkenalkan kekasih gelap aku. (gosh ! ) comelkan dia? Hensem tak ? cute ? oh my god, dia sempurna. Sempurna dimata hatiku, HERO, JOM KAWIN ? (kahkahkahhaha)

Hati KATA MAHU, Mulut Tak Rela :

“korang berdua memang tak serasai, aku akan buang dua dua dari hidup aku!”sedang marahkan hati dan mulut. Arr, bila hati kata mahukan science stream, mulut merajuk cakap dia tak mahukan itu. “Eh mulut ! sengal la kau. Kesian aku tengok hati aku”. (sedang bermarah marahan seorang diri, macam orang gila jalanan)

Mulut menangis teresak – esak sambil membebel “ aku mahu ikut kata hati untuk memilih account, aku nak jadi mulut yang baik” (lawak pulak aku buat cerita tentang hati dengan mulut ni) baiklah, hati. Mulut mahu jadi mulut yang baik. Mari kita pilih account ya?(nada memujuk) “arr! Aku TAK MAHU.” Jerit hati dengan kuat dan lantang.

Mata menangis teresak esak. “ARRRGGHHHH!!! Mulut! Hati ! jangan cuba babitkan mata pula. Dia tak salah apa apa !” . Mata, Hati dan Mulut tersentap. Masing masing diam sepi.

Doakan aku untuk buat keputusan yang terbaik. Terbaik dan sebaik mungkin.
pecah pasu pecah kaca, sudah baca harap suka

11 hadiah bintang dari korang.:

Nadhirah-chan said...

tak kira la sains ke akaun ke . tak semestinya budak pandai kelas sains jea . kalau rajin usaha , tadak apa yang tak boleh dapat . (tazkirah sikit pada malam yg mulia ni)

Nurul Hani said...

@Nadhirah-chan "ambik ko hani, dpt tazkirah free dari nadd" sedang ckp dengan diri sendiri.

ouh ouh ouh, tengs bgy tazkitah free.

ahahakkhak.

Nadhirah-chan said...

ni aku nak bagi tazkirah kedua lak .


-sila bayar rm 50 sejam-

cepat cepat !

Nurul Hani said...

@Nadhirah-chan wah wah! manyak cantik muka lu amoi. XD ahahaha, kita kan member. bgy free ja. XP

sissyira said...

salam


dulu syira pun mcm tu, [kaunseling vs bisnes]
alih alih ambil bisness

Nurul Hani said...

@sissyira pening kan kalau bab pilih memilih ni ? huh~

Farah Hanim said...

ahaha..chill r..
hg tau 401 sunlay lagi laa..
pure sn + akaun..

pastu hg plih yg mna ?

Nurul Hani said...

@Farah Hanim farah, hg ambil pew ? aku ambil akaun je. senang paham sikit kowt.

sofya ! said...

hani, sofya amik akaun jugak.
hee. cikgu ckp amik yg mna kita rasa kita boleh. sebab tuu akan menentu kan masa depan kita. kalau amik sains tapi kita x reti, susah jugak kan (:

Nurul Hani said...

@sofya ! wah sofya, gimme 5 !
setuju sngat2 apa sofya cakap tu. XD

Farah Hanim said...

aq ambik pure sn + akaun..nak pure sn saja x boleh

display:none;
Copyright@2011 by Dunia Gadis Bintang Biru